onsdag 23. januar 2008

Onsdag 23 Januar


Hei ")

Malin s Bærøy
Bjørkelangen VGS
05.04.90

Jeg går Design og håndverk på Bjørkelangen VGS.
Skal gå frisør linjen videre:)
Denne bloggen skal jeg bruke bare når det gjelder skolearbeid!