torsdag 14. februar 2008

Uke 6


I uke 6 hadde vi en prosjekt uke, og vi kunne velge selv hva vi kunne fordype oss mer innen. Jeg valgte "interiør og utstillingsdesign" for å se litt åssen det er. Men før vi begynte med arbeidet måtte vi ha en problemstilling som vi måtte gå etter..

Hvordan kan jeg få til en frisør salong som ser litt by aktig ut med litt natur i, men fortsatt skal se litt by aktig? Det jeg mener med by aktig er å bruke minimalistisk stil.
Det var min problemstillig, som dere ser valgte jeg en frisør salong som jeg skulle lage av kapapapp. Og vi måtte finne inspirasjon og skrive ned litt ideer. For å spare litt tid fikk jeg bruke et av de gamle rommene, men lagde alt interiøret å sånt selv. Jeg synes det var veldig morsomt å drive med dette og er fornøyd med produktet mitt som jeg lagde, og det ble som jeg ville ha i problemstillingen.

Ingen kommentarer: